Доставката на стоки се осъществява чрез куриерските услуги на фирма Еконт.
Цената на доставката се поема от купувача и се заплаща отделно, като не е включена в цената на продуктите в сайта, освен в случаите когато е упоменато друго (например при промоция от страна на търговеца, или в случай на определена сума, след която цената на доставката е безплатна за купувача).
Цената на доставката варира спрямо размера и теглото на продукта. Услугата може да се оскъпи, в случай, че бъде избрана опция “до адрес” или бъде заявен “точен час” на доставка. Когато доставката е до офис на Еконт, цената на доставката се заплаща на Еконт и може да се различава нагоре или надолу в малки граници от калкулираната от системата.
Съществува възможност за доставка чрез друга куриерска фирма, но това трябва задължително да се уточни предварително с търговеца, посредством методите в раздел Свържи се с нас.
Доставката се осъществява от 1 до 5 работни дни, след заявената поръчка от страна на клиента.
Обявените от клиента данни в поръчката го задължават по следния начин: в случай на грешка при изписване на данните за контакт на получателя на доставката, smartdeal.bg | s-deal.eu не носи отговорност за евентуалната невъзможност да достави продуктите.
Промяна на адреса за доставка, направена след плащане на поръчка, не се взема предвид при доставката на продукти или услуги по тази поръчка. Клиентът обаче може, на собствена отговорност, да поиска от превозвача да промени адреса за доставка. В този случай smartdeal.bg | s-deal.eu не носи отговорност за евентуални грешки, допълнително ускъпяване и други подобни при доставката или загуба на пратката от превозвача.
Датите на доставка и експедиране са дадени само за информация, без да пораждат договорни задължения.
Въпреки това, в случай на неоправдано забавяне на доставката, на клиента ще бъде изпратено съобщение.
При направена поръчка за няколко продукти или услуги, ако към датата на експедиране на поръчката няма наличност на един или повече продукти, клиентът може да получи доставка само на наличните към тази дата продукти.
В този случай smartdeal.bg | s-deal.eu запазва правото си, на неизпълнение на поръчката или изпълнението и от части, спрямо наличните продукти. В този случай, smartdeal.bg | s-deal.eu е длъжен да направи връзка с клиента за да го информира за възникналата ситуация.
Рисковете, свързани с продуктите, се прехвърлят при доставката им.
Доставката се извършва от превозвач и се удостоверява с документ за получаване в хартиен или електронен вид, подписан от клиента и/или друг получател, посочен от клиента в поръчката.
В случай на повреда при транспорт, несъответствие на доставените продукти и/или услуги с поръчката или грешка на клиента в поръчката, съобщена предварително на smartdeal.bg | s-deal.eu, получателят трябва много точно да заяви своите възражения при доставката, директно върху товарителницата
Във връзка с това, задължение на клиента е да провери съдържанието на доставката, както и съответствието и състоянието на продуктите в момента на доставката.
Тази проверка се счита за извършена в момента, в който клиентът или упълномощено от него лице подпише товарителницата, представена от превозвача.
Ако е заявил възражения, Клиентът задължително трябва да откаже доставката и да изиска от превозвача незабавното вземане на продуктите, след като предварително се е уверил, че са спазени условията за връщане на продуктите.
На по-късен етап могат да се приемат само рекламации за съществени несъответствия на доставените продукти, подадени при условията за рекламация или съгласно законовата гаранция за скрити дефекти.
Отказът в момента на доставката на поръчаните продукти от клиент може да се разглежда като злоупотреба, ако клиентът не може да докаже, че посочените в талона за доставка нередности действително са налице.
Ако smartdeal.bg | s-deal.eu установи, че нередностите наистина съществуват, поръчката на клиента ще бъде анулирана и обработена в съответствие с посочените условия за връщане на стока по-горе; при това трябва да се уточни, че никакви разходи за връщане няма да бъдат дължими от клиента за незабавното вземане на продуктите от превозвача.
Ако желае повторна доставка, клиентът трябва да направи нова поръчка